Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro marketingové šíření agendy on-line prodeje
Drdla, Jiří ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem informačního systému pro podporu internetového prodeje. V úvodní kapitole definuje řešený problém, dále analyzuje konkurenční softwarové řešení a shrnuje jejich klady a zápory. Z těchto údajů jsou dále definovány požadavky na navrhovaný systém. Jednotlivé funkce jsou podrobně rozepsány a výsledkem je návrh a popis implementace informačního systému. V poslední kapitole jsou rozebrány možnosti dalšího rozšíření informačního systému.
Chovane spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Smrečková, Natália
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrhy a doporučení pro online prodejce potravin, díky kterým by mohli zvýšit svou úspěšnost na trhu. Na základě primárních a sekundárních dat byly zjišťovány charakteristiky nákupního chování a vliv pandemie Covid-19 na nakupování potravin online. Z primárního výzkumu vzešlo, že 70 % respondentů již má předchozí zkušenost s nákupy online. Ze zbývajících lidí je 60 % k využití služby v budoucnosti nakloněna. Výsledkem zabývající se touto problematikou je vytvoření segmentů, na které jsou zpracovány návrhy komunikační strategie pro online prodejce potravin.
E-commerce development study and future expectations in Albania
Buçpapaj, Etla ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza e-commerce trhu v Albánii a vymezení zákaznického chování Albánců k místním e-commerce poskytovatelům. Několik studií na podobné téma bylo provedeno v rámci rozvinutých států. Nicméně žádná studie se netýkala rozvíjejících se zemí. Z tohoto důvodu se tato práce zabývá jednou z nejmenších rozvíjejících se ekonomik v Evropě, kterou je Albánie. V dnešním globalizovaném světě, ve kterém figuruje internet jako hnací síla, je E-commerce nezbytnou součástí firem, které chtějí dosáhnout konkurenceschopnosti a udržení svých zákazníků. Místní firmy každý den zápasí o přežití a o dosažení profitability v ekonomice, která je globálně orientovaná a ve které je pohyb zboží snadnější než kdy dříve. Pro tuto práci byl zkonstruován online dotazník používající Google formu, který byl následně zaslán skrz sociální sítě. Jedná se tedy o cílování respondentů jakožto online zákazníků. V období od 19. do 25. března 2017 bylo obdrženo 300 relevantních odpovědí. V této diplomové práci je také zahrnutá případová studie, která se zabývá analýzou jednoho z největších poskytovatelů B2B a B2C obchodu. Výsledky dotazníkového šetření a případové studie ukazují, že chování zákazníků je ovlivněno několika faktory. Těmi jsou nedostatek důvěry, národní kultura, zkušenost s online nákupem, přístup k internetu, infrastruktura, rodina, marketing apod.
Systém pro marketingové šíření agendy on-line prodeje
Drdla, Jiří ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem informačního systému pro podporu internetového prodeje. V úvodní kapitole definuje řešený problém, dále analyzuje konkurenční softwarové řešení a shrnuje jejich klady a zápory. Z těchto údajů jsou dále definovány požadavky na navrhovaný systém. Jednotlivé funkce jsou podrobně rozepsány a výsledkem je návrh a popis implementace informačního systému. V poslední kapitole jsou rozebrány možnosti dalšího rozšíření informačního systému.
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Labská, Julie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šťástka, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby. V úvodních kapitolách je pro zasvěcení do tématu popsána změna vnímání a tvorby hudby v čase a vývoj technologií s hudbou souvisejících v historickém kontextu. Dále se práce soustředí zejména na současné technologie, tedy digitalizaci a internet, změny, které s jejich rozšířením distribuce hudby prodělala, a legislativní rámec související se sdílením a stahováním hudby prostřednictvím internetu. V reakci na zvyšující se intenzitu porušování autorských práv neautorizovaným šířením hudby a tím vyvolaný pokles prodejů fyzických nosičů bylo zástupci hudebního průmyslu vytvořeno několik dílčích strategií na podporu legálního rozšiřování online služeb poskytujících hudbu a zvyšování povědomí společnosti o autorských právech. Práce analyzuje a hodnotí tyto strategie a na základě historického vývoje a současné situace odhaduje budoucí vývoj hudebního průmyslu. Dílčím cílem práce je zhodnocení, zda má prodej fyzických nosičů budoucnost jako hlavní zdroj příjmů hudebního průmyslu či nikoliv.
Srovnání online prodeje vybraných produktů
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pakosta, Jaroslav (oponent)
První část práce je zaměřena na internetový prodej, jeho specifika a přínosy internetu v této oblasti. Jsou zde shrnuty výhody i nevýhody, které internetový marketing pro podnikání online přináší. Ve druhé kapitole práce je prostřednictvím statistických dat analyzován vývoj online prodeje, kde je podrobně zachycen vývoj v České republice. V hlavní části práce je v souvislosti se statistickými výstupy srovnán online prodej produktů ve vybraných internetových obchodech. Podrobně je porovnání sortimentu a ceny provedeno na příkladu prodeje LED televizorů. Dále jsou srovnávány dodací i platební podmínky a další nabízené výhody jednotlivých eshopů.
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Nedvídek, Daniel ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Dudáková, Tereza (oponent)
Práce se zabývá prodejem zboží a služeb přes slevové servery typu Groupon.com, které jsou novinkou na českém internetu. Součástí práce je popis principu, na kterém je tento model prodeje založen, jeho vznik, vývoj a možné alternativy prodeje. Dále důvody, proč je tento prodej v dnešní době, tak populární, a to z pohledu prodávajících, kupujících i zprostředkovatelů. Ve své práci jsem použil model, kterým se pokusím vysvětlit závislost počtu prodaných kusů na zvolených proměnných. Model je založen na datech z již proběhnutých prodejů na českých slevových serverech. Dále ve své práci interpretuji výsledky svých dotazníků, které byly vyplněny, jak prodávajícími, tak i kupujícími.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.